Avainlippu

Saitko meiltä kirjeen?

Kaikki järjestyy kyllä. Hoidetaan yhdessä raha-asiasi kuntoon.

 

Joskus eteen tulee tilanteita, joissa laskuista suoriutuminen eräpäivään mennessä aiheuttaa haasteita. Joustavana laskutus- ja perintätoimistona olemme tukenasi.

 

Saitko meiltä kirjeen?

Klikkaa oheisesta janasta omaa tilannettasi koskevaa kohtaa ja tiedät, miten toimia.

 

Huomioithan, että perintäprosessi ja maksuhäiriömerkinnän ilmoittaminen saatavat vaihdella tapauskohtaisesti.
Tarkistathan aina saamastasi kirjeestä juuri sinua koskevat tiedot ja tilanteen.

Esimerkkikulut koskevat kuluttajaperintää.

 

Asiakaspalvelu

Talousasioissa kannattaa luottaa ammattitaitoon. BRANG tarjoaa vahvaa osaamista ja aina hyväntuulista asiakaspalvelua. Jos sinulla on kysyttävää mistä tahansa palvelustamme, ota yhteyttä! Me olemme täällä sinua varten. Palvelemme arkisin klo 9–16.30.

Puhelinnumero  0400 609 883

 

Perintään liittyvät tiedustelut:

info@brang.fi
0400 609 883

Jos sait meiltä laskun:

laskutus@brang.fi
0400 609 883

Olen saanut laskun

Kun maksat laskun eräpäivään mennessä, on kaikki kunnossa. Jos sinulla on mitä tahansa kysyttävää laskuun liittyen, älä epäröi ottaa yhteyttä. Aina iloisesti palveleva asiakaspalvelumme on paikalla sinua varten!
KULUT: Mikäli maksat laskun eräpäivään mennessä, ei kuluja synny. Yleinen viivästyskorko on EKP:n asettama viitekorko, johon lisätään 7 % korkoa. Maksumuistutuskulut ovat enintään 5 €/maksumuistutus.

Ei merkintää luottorekisteriin.

    • Alkuperäisen laskun eräpäivä

      Olen saanut laskun

      KULUT: Mikäli maksat laskun eräpäivään mennessä, ei kuluja synny. Yleinen viivästyskorko on EKP:n asettama viitekorko, johon lisätään 7 % korkoa. Maksumuistutuskulut ovat enintään 5 €/maksumuistutus.

      Ei merkintää luottorekisteriin.