Ohjelmistokumppanimme
Kiinnostaako paikka auringossa? Otathan yhteyttä ja keskustellaan lisää!
Kattava verkostomme takaa laajan kirjon laadukkaita kyvykkyyksiä omien palveluidemme tueksi. Teamwork makes the dream work!
Apixin avulla yrityksesi voi ottaa käyttöön verkkolaskutuksen ja verkkolaskujen vastaanoton helposti, nopeasti ja kustannustehokkaasti. Lisäksi Apix digitalisoi kaikki liiketoimintasi tärkeät dokumentit, kuten tilaukset, tilausvahvistukset ja laskut.
Apixin palvelut takaavat, että aineisto välittyy täysin digitaalisessa muodossa järjestelmien välillä – automaattisesti, virheettömästi ja turvallisesti. Apixin ratkaisut vapauttavat resursseja rutiinitehtävistä ja vähentävät manuaalista työtä, mikä parantaa tehokkuutta ja vähentää virheiden riskiä.
Visio on Data Prisma Oy:n kehittämä täysin kotimainen asiakas- ja laitehallintaan suunniteltu palvelu. Monipuolinen Visio tuo helpotusta verkkoon yhdistettyjen laitteiden hallintaan, asiakastietojen käsittelyyn, palveluiden markkinointiin ja laskutukseen kustannustehokkaasti.
Tehden on kotimainen kassa- ja toiminnanohjausjärjestelmä kaupan ja liikunta-alan yrityksille. Modulaarinen järjestelmämme kasvaa yrityksesi mukana, ja jokaiseen tilaukseen sisältyy suomenkielinen asiakaspalvelu. Uskomme, että ammattimaiset työkalut kuuluvat kaiken kokoisille yrityksille.
Tehdenissä on valmis integraatio Brangin laskutus- ja perintäpalveluihin.
Revise tarjoaa yrityksellesi kattavan Odoo ERP -kokemuksen, jossa yhdistyvät kustannustehokkaat ratkaisut, joustava räätälöinti ja paikallinen tuki.
Olemme sitoutuneet varmistamaan, että yrityksesi saa kaiken irti Odoo-järjestelmästä – nopeasti, tehokkaasti ja ilman turhia kustannuksia.
Melba Digitalin ja BRANGin yhdistetty palvelu tarjoaa kiinteistönomistajille tehokkaan ratkaisun asiakkuuksien, tilojen, myynnin ja markkinoinnin hallintaan sekä laskutuksen ja perinnän hoitoon.
Melba Digitalin asiakaskohtaisesti sovitettu CRM-järjestelmä varmistaa, että asiakastiedot ja prosessit pysyvät järjestyksessä, kun taas BRANGin palvelut huolehtivat rahaliikenteen sujuvuudesta alusta loppuun.
Tämä saumaton kokonaisuus säästää aikaa, vähentää virheitä ja parantaa asiakaskokemusta.
Retail Soft Consulting - RSC Oy on myymäläjärjestelmien toimitusprojekteihin keskittynyt yritys. Toimitamme toimivat ja luotettavat kassajärjestelmät yrityksille kaikkialle Suomeen.
Softera Oy on innovatiivisia ja luotettavia ohjelmistoratkaisuja tuottava yritys, joka tarjoaa toiminnanohjausjärjestelmiä (ERP/BSS), sekä asiakaspalveluun ja -kohtaamiseen liittyvien prosessien hallintaan ja kehittämiseen suunnattuja ratkaisuja.
Ohjelmistointegraatioita
Yhä kasvava määrä kehittämiämme integraatiota varmistavat luotettavan laskutuksen ja perinnän automatisoinnin. Perintäpalveluiden mahdollistaminen integraation on yksi parhaista keinoista auttaa yrityksiä hallitsemaan kassavirtaa tehokkaasti ja vähentämään luottotappioita, jotta liiketoiminta voi kasvaa vakaasti ja kannattavasti. Olitpa sitten vasta etsimässä luotettavaa laskutusohjelmaa tai jo perintäpalveluja tarvitseva yritys, BRANG tarjoaa ratkaisut, jotka tukevat yrityksesi tavoitteita.
Autamme mielellämme laskujenne kanssa — saamme nämä maksuvalvontaan joko meidän lähettäminä tai vaikka itse lähettäisittekin laskunne maailmalle.
Alla muutamia esimerkkejä valmiista integraatioistamme. Mikäli käyttämäsi ohjelmisto ei löydy listalta, olethan yhteydessä meihin!
Luodut ohjelmistointegraatiot
Netvisor
Visma Netvisor on pilvipohjainen sähköisen taloushallinnon ohjelmistopalvelu, jolla voi hallita mm. myyntejä, ostoja, henkilöstöhallinan puolta, palkanlaskentaa ja kirjanpitoa.
Integraatiota varten edellytämme Professional- tai Premium-pakettitasoa.
Tehden
Kotimainen kassa- ja toiminnanohjausjärjestelmä soveltuu kaupan ja liikunta-alan yrityksille. Luotu integraatio mahdollistaa valittavat laskut vietäväksi BRANGille.
T360
Softera T360 on nykyaikainen ERP-järjestelmä tuotteiden kokonaisvaltaisen tilausketjun hallintaan.
Melba CRM
Kokonaisvaltainen ratkaisu laskutukseen, sopimusten käsittelyyn sekä asiakkaiden kuin palveluiden hallintaan.
Asiakastiedot, sopimusten käsittely, laskutus ja kassavirran hallinta vievät aikaa
Odoo
Odoo on tarpeiden (CRM, myynti, verkkosivut, verkkokauppa, laskutus, kirjanpito, varastonhallinta ymv.) perusteella räätälöitävissä oleva alusta, joka on toteutettu avoimen lähdekoodin perustein.
Ohjelmistokumppanimme voi hoitaa integraation kytkemisen (edellyttää versiota 14, johon päivitys myös hoituu heidän toimesta tarpeen vaatiessa).
Tekso
Solteq Tekso on suosittu erityisesti muoti- ja urheilukaupan ja rautakaupan myymälöiden liiketoiminnassa sekä soveltuu mainiosti muuhun erikois- ja vähittäiskauppaan.
Procountor
Procountor on monipuolinen taloushallinnon ohjelmisto yrityksiä varten, jonka käytön tukena tilitoimistot ovat usein auttamassa. Procountor kuuluu Accountor Finagon tuoteperheeseen.
Käytännön tasolla
Palveluiden käyttöönotto sujuu huomattavasti mukavammin jo valmiiksi luotuja yhteyksiä pitkin. Käytännössä nämä toteutuvat seuraavin toimenpitein:
- Osaava IT-henkilömme varmistaa ohjelmasta ohjelmaan tietojen siirtymisen ja prosessit. Tämä toteutetaan palveluiden aloituksen yhteydessä.
- Luot jatkossa myyntilaskuja ohjelmassasi tuttuun tapaan.
- Noudamme automaattisesti laskut sekä hoidamme näiden lähetykset, suorituksien kirjauksen kuin perinnän.
- Kotiutamme nopeasti saatavasi.