Avainlippu on merkki vastuullisista valinnoista
Palveluillemme on myönnetty Avainlippu merkkinä kotimaisuudestamme. Avainlippu on merkki suomalaisesta työstä, mutta se on myös vahvasti vastuullisuutta viestivä tunnus.
Kotimainen valinta on vastuullisuusteko
Suomalaisen työkulttuurin ja rehellisyyden merkitys palvelualalla on suuri. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan kansainväliset asiakkaat arvostavat sitä, että suomalaiset yritykset pitävät lupauksensa ja ovat rehellisiä. Suomalaisiin palveluihin liitetään usein sellaisia mielikuvia kuin läpinäkyvyys, eettisyys, osaaminen ja asiakkaan tarpeiden tuntemus.
Kuten kaikki muutkin Avainlippu-yritykset, mekin olemme sitoutuneet Suomalaisen Työn Liiton vastuullisuusperiaatteisiin. Suomalaisen Työn Liiton jäsenyritykset luovat työpaikkoja Suomeen vahvistaen sekä taloudellista että yhteiskunnallista hyvinvointia.
100 % kotimainen – ja ylpeä siitä
Me BRANGilla olemme ylpeitä suomalaisuudestamme. Yrityksemme on 100 % kotimaisessa omistuksessa ja meillä on täysin suomalainen johto. Meille kotimaisuus tarkoittaa luotettavuutta ja vastuullisuutta, jotka ohjaavat toimintaamme alusta loppuun. Luotettavuus näkyy kaikessa toiminnassamme ja asiakassuhteissamme. Se on myös usein asia, jonka vuoksi asiakkaamme ovat valinneet juuri meidät.
Huomioimme toiminnassamme vastuullisuuden ja tuemme esimerkiksi työntekijöiden osaamista, hyvinvointia ja yhdenvertaisuutta. Vastuullisena toimijana olemme sitoutuneet noudattamaan perintälain lisäksi hyvää perintätapaa. Lisäksi pyrimme aina toimissamme neuvottelun ja hyvän yhteistyön kautta saamaan kaikkia tyydyttävän ratkaisun tilanteeseen. Toimintatapamme onkin erittäin tehokasta ja ratkaisukeskeistä, ja tästä saamme paljon kiitosta asiakkailtamme.
Avainlippu – tunnista kotimainen palvelu
Avainlippu-merkki tunnetaan Suomessa erittäin hyvin. Suomalaisen Työn Liiton tutkimuksen mukaan käytännössä kaikki yrityspäättäjät ja kuluttajat tuntevat Avainlipun. Suomalaisista suurin osa (75 %) on myös sitä mieltä, että Avainlippu vaikuttaa ostopäätöksiin positiivisesti ja noin puolet suomalaisista yhdistää Avainlippu-merkkiin vastuullisuuden.
Suomalaisen Työn Liiton markkinointipäällikkö Reetta Mentu toteaa, että kotimaisen palvelun hankinta koetaan yhteiskunnallisena vaikuttamisena ja vastuullisena arvovalintana, joka edesauttaa suomalaista kilpailukykyä ja hyvinvointia.
" Kuluttajat liittävät Avainlippuun positiivisia mielikuvia kotimaisuudesta, luotettavuudesta, turvallisuudesta, vastuullisuudesta sekä työllistävyydestä. Avainlipun kautta yritykset voivat viestiä tärkeistä arvoista asiakkaille ja muille sidosryhmilleen. 92 prosenttia Avainlippua kantavista yrityksistä sanookin, että merkki tukee tuotteiden ja palveluiden myyntiä ", Mentu kertoo.
Lisätietoja
Reetta Mentu, markkinointipäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto, 050 561 5030, reetta.mentu@suomalainentyo.fi